2011-03-24 | 11:31:30

"Vem är Elizabeth Taylor?"

Detta var vad min sambo frågade mig då jag berättade för honom att hon hade dött.
...Eh? Vad sa du?? "Vem är Elisabeth Taylor?" Hur kan man inte veta vem hon är???

Till att börja med - min sambo är ett stort Michael Jackson fan. Hur kan han ha missat att
Elizabeth var en av Michaels närmaste polare?

Jag visade några bilder på MJ och ET via Googles sökmotor, bl.a. dessa:



Det jag säger är i fet stil, sambons i kursiv.

"Okej, känner du igen henne nu då?"
"Umm.... Öhhh?..."
"Ah men va' f*n! Okej, detta då?"



"Okej, här är hon som Cleopatra, en jättekänd film där hon är med!"

"Jaha..."
"Och här är hon när hon blivit lite äldre!... Känner du verkligen inte igen henne???"
"Men jag har inte sett någon av hennes filmer!"
"Fine, men hur mycket av Ozzy Osbournes musik lyssnar du på?"
"...Inget..."
"M-hm, och du vet vem han är, eller?"
"...Aaa."
"Precis, så hur i helsefyr har du kunnat missa detta ansikte under alla dina år som MJ-fan, oavsett om du sett hennes filmer eller ej?"
"Jag vet inte, okej? *lutar huvudet emot händerna* jag är en snurrig idiot med noll minne, det vet du väl?..."
"Mmm förvisso. Men du är min idiot med noll minne."

Och så var den diskussionen slut... (^.^)
Men ändå, hallå!!! Elizabeth Taylor! Hur kan han missa henne???
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!