2011-03-09 | 13:21:21

7 DEADLY SINS

Frosseri

1. Tycker du att du äter mer än du borde? - Nej, jag borde snarare äta mer
2. Vilken är din favoriträtt? - Allt som har med kött att göra är GOTT!
3. Vad har du ätit idag? - Kaffe, knäckebröd med leverpastej och ost (inte på samma macka, mind you)
4. Vilken är din favoritefterrätt? - Något med choklad *nom-nom*
5. Är du bra på att laga mat? - Har inte hört klagomål ännu, så ja! :)
6. Är du en frukt- eller grönsaksperson? - Både och, men jag föredrar kött!
7. Vilken är din favoritrestaurang? - Jensen's Böfhus
8. Är du nöjd med din vikt? - Ja
9. Är du vegetarian eller vegan? - Nix.
10. Hur ofta äter du? - Varierar mellan 2-4 ggr



Lust

1. Hur ofta tänker du på sex? - Det händer.
2. Är du oskuld? - Nej
3. Om inte, vem förlorade du oskulden till och när? - En idiot, jag var 17
4. Tycker du man borde vara kär för att ha sex med varandra? - Ja
5. Har du någonsin varit otrogen mot din partner? - NEJ för faen!!
6. Vad är det första du letar efter i en partner? - Tillit och ärlighet
7. Har du några speciella fantasier? - Vem har inte det?
8. Har du lustat mer än älskat? - Jag gör både och. ;-P
9. Skulle du kunna ha sex med mer än en person samtidigt? - Herregud nej!!
10. Vem, i din omgivning, känner du störst lust för? - Min sambo Tim. Vem annars?



Girighet

1. Vad vill du ha mer än något just nu? - Pringles Sour Cream and Onion (De är slut)
2. Spelar pengar en viktig roll i ditt liv? - Ja, tyvärr. Hur ska vi annars kunna leva?
3. Vad har du för mål i din framtid? - Vill bli lärare, fortsätta vara kreativ etc.
4. Anser du pengar är viktigare än kärlek? - Inte för ens eget välbefinnande, men för att kunna leva, ja.
5. Om du fick 1 miljon kronor nu, vad hade du gjort med dom? - Fixat bort lån, åkt på en resa, sedan sparat resten för senare projekt.
6. Har du någonsin blivit kallad bortskämd eller girig? - Nej. Svårt att vara det i en stor familj (även om vissa undantag finns)
7. Har dina föräldrar mycket pengar? - De har så de överlever, antar jag.
8. Hur mycket pengar spenderar du i veckan? - Spenderar på mat och räkningar. Typ så. Inte mycket i övrigt.
9. Gör du/ eller hade du delat med dig av dina pengar till fattiga om du kunde? - Har hänt, men måste se till sitt eget välbefinnande i första hand.
10. Har du någonsin rånat någon? - Nej!



Lättja

1. Hur många har kallat dig lat? - Några stycken. Men de förstår bara inte att jag är bekväm, inte lat. ;-)
2. Hur länge sover du om nätterna? - Runt 5 timmar. ibland mindre, ibland mer. Beror på.
3. Tar du ofta tupplurer mitt på dagen? - Bara om jag mår dåligt eller har sovit dåligt, och om jag kan göra det.
4. Vilken var den mest depressiva tiden i ditt liv? - 14-18 års ålder. Var en riktigt djup svacka.
5. Vilket är bästa sättet att slappna av på? - Lyssna på musik och teckna eller skriva.
6. Skulle du kalla dig själv en ledare eller en följeslagare? - Ledare, för det mesta.
7. Skulle du kalla dig själv en omtänksam person? - Ja
8. Vid vilken tid går du och lägger dig? - 21-22:30. Ibland senare.
9. Vad spenderar du mest tid på att göra? - Hänga över böcker, skriva arbeten och spela spel (då jag hinner)
10. Skulle du hellre gå ut och göra någonting eller stanna hemma? - Omväxling förnöjer.



Vrede

1. Vem var den senaste personen du var arg på? - Min syster (och även jäveln som hackade sig in på mitt Hotmail-konto)
2. Vad är det elakaste du har gjort emot någon?- Slagit till i ansiktet
3. Hatar du någon? - Ja
4. Är du ofta arg? - Det händer, men det går över.
5. Vad var det senaste som gjorde dig arg? - Ett uppblåst ego (och datorstrul)
6. Har du någonsin slagit någon? - Ja
7. Har du någonsin velat ta ut hämnd mot någon? - Ja, absolut
8. Vad stör du dig mest på? - Lögnare, svikare, egoister och fega ynkryggar
9. Hur uttrycker du ilska och frustration? - Kan bli gestikulerande och kasta saker, eller bli knäpptyst
10. Har du lätt för att förlåta? - Oh nej, verkligen inte.



Avund

1. Vem är du mest avundsjuk på? - De som det verkar gå lätt för i livet
2. Finns det något du skulle vilja ha som din vän har? - Möjligheten finns, men jag säger nej.
3. Finns det något som du tycker ditt liv saknar? - Ja
4. När skulle du kalla dig själv lycklig? - När jag klarar de mål jag sätter upp
5. Olycklig? - Har varit.
6. Har du någonsin tyckt synd om dig själv? - Ja. vem har inte tyckt synd om sig själv?
7. Överlag, tycker du att du har vad du behöver? - I överlag, ja.
8. Finns det någon som har varit avundsjuk på dig? - med risk för att låta uppblåst: ja.
9. Vill du ha ett annat liv än det du har? - Njae...
10. Om du hade chansen att ta något från en vän som du tycker du behöver bättre, hade du gjort det? - Hahahaha, nej.



Högmod

1. Vad är du mest nöjd med i ditt utseende? - Mitt hår och mina ögon.
2. Vad gillar du mest med din personlighet? - Att jag är ärlig.
3. Hur lång tid tar du att göra dig i ordning på morgonen? - Nästan ingen tid alls.
4. Använder du mycket smink? - Nix-pix.
5. Hur ofta shoppar du? - Nästan intill aldrig.
6. Är ditt utseende viktigt för dig? - I det mån att jag mår bra, ja. men är inte ytlig.
7. Skulle du vilja bli modell? - Höhöhö, varför det?
8. Vad skulle kunna förbättras på din kropp? - Mina ärr skulle hemskt gärna få tas bort, om det gick.
9. Tycker du att du är bättre än andra? - Nej, men jag anser inte mig själv som sämre heller.
10. Vilket är den mest pinsamma händelsen i ditt liv? - kan inte välja en... Finns för många.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!