2011-01-21 | 13:40:22

Reunion 9a

Inbjudan till klassfest, 9a
Vete fan om man vill gå, dock
Tänk, alla plågoandar från förr
Ja dem vill jag gärna träffa (ehhhh... not!)
Eller höra alla hjärndöda samtal om ingenting
Ja de har jag längtat efter, jajjemen (eller inte)

Nä skämt-åsido, det kanske blir riktigt kul
Alla har säkert vuxit upp och mognat
Men frågan är om jag vill ta risken och gå dit
Bara för att upptäcka att allt är som det alltid varit
Får fråga älsklingen Tim och se vad han tycker
Han gick ju trots allt med två av dem i gymnasiet

Just nu står det fifty-fifty
Jag vill, men vill inte
Kanske är fegt och fånigt att känna så
Men jag gissar på att majoriteten av min förra klass
Känner precis likadant

1 Kommentarer
Johanna:

Fick en inbjudan till klassträff i dag med :).

Ingen svårt beslut för mig. Varför ska man gå och träffa folk som jag varken sett eller brytt mig så vidare mycket om de senaste 10 åren.

Måns Herngrens "Klassfesten" hägrar nånstans i bakhuvudet, och det känns inte vidare att hamna tillbaka i samma gamla hjulspår som förr.



2011-01-21 | 17:10:50
URL: http://minbloggego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!