2011-02-10 | 12:47:04

Poem no. 406: Numera

Dricker numera vatten och "slafs" (=saft, till er som inte visste)
För att magen ska förbli intakt
Orkar inte med allt detta tjafs
Som cirkulerar så att jag får hjärtinfarkt



Lägger numera mer tid på mig själv (dvs försöker vara mer ego)
För att hjärtat ska förbli intakt
Har slutat orsaka en massa fördärv
Så mitt självförtroende skjuts upp i rask takt



Har numera världens bästa man (det tog sin lilla tid, jag vet)
Som finns här för mig och läker mina sår
Vill göra så mycket för honom, göra allt jag kan
För att det ska vara vi även när vi fyller 100 år
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!