2011-04-04 | 08:54:03

Facebook-app avslöjar smaskiga hemlisar!

En "app" på Facebook ger en möjlighet att svara på frågor om vad man tycker om sina vänner...
T.ex. om du skäms för (slumpvis valt namn), om man tror att (slumpvis valt namn) är oskuld osv.
En annan är om du har varit intresserad av någon eller om du tror att någon har varit intresserad av dig...
Man kan låsa upp frågorna som folk har svarat på om dig genom att samla poäng som du får genom att själv svara på frågor om dina vänner... Så det är lite "Never Ending Story" över det hela...


(Några exempel på hur det kan se ut - detta är ifrån min användare...)

En som svarade att han varit intresserad av mig är en svärson till en av pappas kompisar... Denne karl är för övrigt gift, och var förlovad då jag mötte honom första gången... Mysigt... En annan var en av mina småbröders klasskamrater i lågstadiet... som jag för övrigt varit barnvakt för... Jaha, där ser man!
Men att en klasskamrat i gymnasiet varit intresserad av mig visste jag inte alls... jag blev jättechockad! Alltid trevligt att folk varit intresserad av en, men jag hade föredragit om de sagt det till mig istället för att avslöja det på nätet... (^.^)

Och de som jag låst upp som svarat att det trott att jag varit intresserad utav dem är en gymnasieklasskamrat till en av mina småsyrror... hahaha!! Ja han kan drömma... Yeah right att jag diggade honom!
Den andre är en gammal gubbe i 50-snåret som bor i närheten av päronen, och som är pappa till några av mina barndomsvänner... *pffff* Hahahahahahahahahahaha!!! Eller hur att jag gillat honom!! In your dreams, pal...
Önsketänkande kallas det!
1 Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; oh fan, jo det kanske är smartast trots allt faktiskt :D men tycker hennes mamma har lite ansvar för att gå in och strya upp det som skrivs :)

2011-04-04 | 09:15:55
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!